Önkéntesség intézményünknél

2011. jún. 01, - 12:33 du.

Önkéntesség 2011-ben

Önkéntesek találkozója a Műemlékek Nemzeti Gondnokága székházában

A Műemlékek Nemzeti Gondnokága 2011-ben, csatlakozva az Európai Önkéntesség Éve mozgalomhoz, tavasszal, a Műemléki Világnap alkalmából elindította önkéntes programját. Ennek keretében egyrészt önkénteseket foglalkoztatunk az intézmény által gondozott műemlékekben, másrészt a „Műemlékeink nagykövetei" programunkhoz csatlakozó segítőink hazánk épített örökségállományát, és az örökségvédelem tevékenységét népszerűsítik számos fórumon. Tovább >>>

Önkénteseink kirándulása Pécelre

Október utolsó szombatján önkénteseinkkel a péceli Ráday-kastélyt látogattuk meg. A nap korán kezdődött: 9 órakor találkoztunk az Örs vezér téren, a 169E busz megállójában. Kis csoportunk a jegyeladó pénztárosoknak is feltűnt, meg is kérdezték, hogy mi történik Pécelen? Az alig negyvenperces utazás gyorsan elröppent, végigbeszélgettük az utat Pécelig, ahova szikrázó napsütésben érkeztünk meg. Tovább >>>

Népszerűek voltunk az Antik Enteriőr kiállításon

A Néprajzi Múzeumban megrendezett 15. Antik Enteriőr kiállítás négy napján (december 1-4.) a vártnál is sikeresebben szerepelt intézményünk. A zártkörű megnyitó ünnepség egyik attrakciója a jótékonysági aukció volt, melyen több tétel kikiáltása után az első licitek a Műemlékek Nemzeti Gondnoksága által felajánlott, a fertődi Esterházy-kastélyban eltöltött, egy éjszakás szállással egybekötött hétvégére érkeztek. Tovább >>>

Terveink

Látogatói kommentárok

Név:

Email:

URL:

Jegyezz meg!

Értesítsen, ha újabb kommentár érkezik!

Írja be az alábbi képen látható szöveget: